Kvalitní a levné ubytování

Telefon: 774 624 773
E-mail: info@penzionbenz.cz
Www: www.penzionbenz.cz

Provozovatel: Penzion Benz s.r.o., Bezručova 571/1, Třebíč 674 01 IČ: 210 68 950, DIČ: 21068950

Zvětšit mapu

Příjezd od Brna: Po příjezdu do Třebíče ze směru Vladislav pojedete pořád rovně po Sportovní silnici směrem k nemocnici. Po výjezdu na horizont minete vpravo nemocnici, kde projedete za sebou dvěma semafory a budete pomalu sjíždět po Bráfově třídě do centra města. Po pravé straně uvidíte kostelík, semafor u něj projedete rovně a následuje další semafory s křižovatkou. Odbočíte z hlavní silnice doleva k vlakovému nádraží (směr Moravské Budějovice, Znojmo). Pojedete do kopce, minete vlakové nádraží, podjedete železniční most a cesta pokračuje pořád nahoru směrem ven z města. Už se nyní nacházíte na Znojemské ulici. Asi v polovině Znojemské ulice na pravé straně uvidíte budovu Penzionu BENZ. Naproti na levé stráně je Střední odborné učiliště.

Příjezd od Prahy, resp. Jihlavy: Po příjezdu do Třebíče přejedete železniční přejezd a v pravotočivé zatáčce pokračujete po Pražské ulici do centra města. Sjíždíte velký kopec do Libušina údolí, přejedete opět železniční přejezd a dojedete k autobusovému nádraží po levé straně. Pokračujete přes dvě světelné křižovatky pořád rovně. Dojedete ke třetí světelné křižovatce, kde po pravé straně vidíte divadlo Pasáž. I tuto křižovatku projede rovně a na další světelné křižovatce odbočíte doprava z hlavní silnice k vlakovému nádraží (směr Moravské Budějovice, Znojmo). Pojedete do kopce, minete vlakové nádraží, podjedete železniční most a cesta pokračuje pořád nahoru směrem ven z města. Už se nyní nacházíte na Znojemské ulici. Asi v polovině Znojemské ulice na pravé straně uvidíte budovu Penzionu BENZ. Naproti na levé stráně je Střední odborné učiliště.